شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
امام زاده عبدالله شهر ری

حوزه/ آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرری با همیاری گروه جهادی شهید شاطری اقدام به اعزام کاروان جهادگران دندانپزشک برای خدمت رسانی به زائران اربعین در کربلای معلی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام جواد علیرضایی، مدیریت آستان امامزاده عبدالله(ع) در خصوص کاروان پزشکی شهید اسماعیل هنیه و شهدای راه قدس گفت: کاروان اعزامی با حضور چهل نفر از دندان پزشکان و پزشکان عمومی از فردا تا دو روز بعد از اربعین در جوار مقام امام زمان(عج) کربلا مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آستان امامزاده عبدالله(ع) با هدف تأمین سلامت قشر مؤمن، محروم و مظلوم جنوب شهر اقدام به تأسیس کلینیک سلامت دهان و دندان، با حضور پزشکان گروه جهادی شهید شاطری کرده است، در طول سال با همراهی این گروه در اماکن مقدسی نظیر حرم امام رضا(ع) و موقعیت های دیگر، قدم هایی را برداشتیم.

همچنین صادقی، مسئول گروه جهادی شهید شاطری در ادامه با بیان اینکه گروه اعزامی پزشکی به عتبات عالیات، به صورت دائم در آستان امامزاده عبدالله مشغول خدمت رسانی در حوزه سلامت به محرومان هستند، گفت: پایگاه ثابت ما برای خدمت رسانی به محرومان در این آستان قرار دارد و اعزام های جهادی ما نیز از این مکان مقدس صورت می گیرد.

شایان ذکر است: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهر ری یکی از شاخص ترین بقاع متبرکه ایران در حوزه ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha